Till innehåll på sidan

Som kundtjänstmedarbetare hos oss får du chansen att få en inblick i fondbranschen och samtidigt ha tid för dina studier. Du har möjlighet att anpassa dina arbetstider och arbetar i ett team med andra studenter. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder per telefon och e-post och även ta hand om olika administrativa ärenden.

Vi ser gärna att du är studerande på universitet och i början av din utbildning då vi önskar ett långvarigt samarbete.

Vi tror att du är:

• universitetsstuderande i Stockholm och gärna i början av din utbildning (årskurs 1-3)
• intresserad av fonder och finansmarknaden
• datorvan och van vid tekniska frågor då du kommer att få frågor om vår internettjänst och liknande ärenden
• kvalitetsmedveten, noggrann, prestigelös, social och serviceinriktad
• bra på att uttrycka dig både i tal och skrift på svenska och engelska.

Tjänsten är en visstidsanställning. Har du frågor, skriv till liob@skagenfonder.se.

Skicka din ansökan med CV och personligt brev till liob@skagenfonder.se. Ansök så snart som möjligt, och senast den 6 mars 2020. Ansökningarna kommer att behandlas kontinuerligt i takt med att de kommer in och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Startdatum enligt överenskommelse.

LÄS MER: Lär känna SKAGEN Fonder

keyboard_arrow_up

Historisk avkastning är ingen garanti för framtida avkastning. Framtida avkastning kommer bland annat att bero på marknadens utveckling, förvaltarens skicklighet, fondens risk samt förvaltningsavgifter. Avkastningen kan bli negativ till följd av kursnedgångar. Faktablad och informationsbroschyrer (prospekt) för alla SKAGENs fonder finns på varje respektive fonds sida.